Změny a trendy v datové analytice

Především poslední dva roky byly velmi výživné na zásadní změny a trendy v oblasti datové analytiky. Potkala nás zásadní legislativní změna (novela ZEK), pod rukama se nám mění nástroje a to na co jsme byly zvyklý končí (např. přechod z končících GA3 na GA4, nutno zavádět serverové techniky měření pro Facebook) , plošně dochází k privacy-washingu a spasitelskou roli přebírají prohlížeče (technologie ITP a jiné přístupy viz např. prohlížeč Brave), email se stává opět králem identifikátorů v online světě a velké reklamní domy či nezávislá sdružení zatím marně hledají jeho nahrádu ... a tak dále a tak dále.
V oblasti zpracování dat pak díky platebnímu modelu pay-as-you-go hrají prim cloudové ETL datové nástroje a integrátory jako je Keboola, DBT či Google Cloud. V nich doslova za jednotky dolarů integrujete data ze všech systémů.
Pojďme společně poohalit témata, která určila trendy datové analytiky posledních let.

Komu je přednáška určena?

Pro manažery, kteří si potřebují ve výše uvedených tématech udělat jasno a nasát zhuštěné informace od někoho povolaného.
Pro vývojáře, kteří se věnují digitálním projektům (weby, eshopy, aplikace) a chtějí se dozvět něco z praxe analytických týmů u nás v Digitálních architektech.
Pro všechny, kteří se pohybují na internetu a chtějí se konečně dozvědět, proč musí neustále odklikávat cookie lišty a zaškrtávat množství nesmyslných souhlasů