Jak automatizovat konkurenční výzkum trhu

Jakub Bareš je odborník na umělou inteligenci zaměřenou na lidský jazyk a znalostní grafy.
Jeho společnost Quantpaper se zaměřuje na výzkum inovací a pomáhá špičkovým technologickým firmám lépe porozumět trendům v jejich oboru a investorům kvantifikovat konkurenční výhodu nadějných startupů.
Ve své přednášce rozebere problematiku výzkumu konkurenčního trhu a aktuálně dostupná řešení. Poté vysvětlí zcela nový přístup, který Quantpaper nabízí, a proč pro jejich hloubkovou metaanalýzu více než 20 aspektů konkurenčního prostředí, existuje obrovský trh. Jako případová studie se podíváme na bývalé přímé konkurenty Kodak a Fuji. První společnost zkrachovala, druhá prosperuje. Proč? Jakub rozebere analytické use-casy, které by každá technologická společnost měla praktikovat, aby si pomocí Quantpaper vytvořila neprůstřelnou konkurenční strategii.

Komu je přednáška určena?

Pro všechny kteří pracují ve firmě, která používá technologie
Jakub Bares
Quantpaper
11 hlasů

Jakub se stal lídrem v oblasti umělé inteligence zaměřené na lidský jazyk a znalostní grafy. Jako CTO uvedl na trh 3 AI startupy.
Nyní buduje vlastní společnost Quantpaper zaměřenou na výzkum inovací, která pomáhá špičkovým technologickým firmám lépe porozumět trendům v jejich odvětví a investorům kvantifikovat konkurenční výhodu nadějných startupů.
Jakub je také hrdým členem hnutí Efektivní Altruismus, které připravuje svět na obecnou umělou inteligenci.
Vyučuje v rámci Den pro skolu a je začínajícím členem Cesko.Digital. Vystudoval informatiku, management a kognitivní psychologii.