Zákaznická zkušenost od C do X - prakticky a bez bullsh!%tu

Tušíte, co si zákazník myslí, když si otevře váš web? Co mu bleskne hlavou při rozbalení zásilky? A co cítí, když mu přistane desátý newsletter za týden?

V přednášce vám na reálných příkladech ukážu:

✅ jak i drobné změny mohou dramaticky ovlivnit, co si o vás zákazníci myslí,
✅ proč lidé NEKUPUJÍ podle logických argumentů (a co s tím dělat),
✅ konkrétní triky pro SaaS, e-commerce i B2B, které můžete snadno použít pro sebe.

Customer Experience není akademická nuda. Je to praktický pohled na váš byznys očima zákazníka. Tahle kombinace brandu, pricingu, aftersales, marketingu, UX a všeho dalšího rozhoduje o tom, jestli vás zákazníci milují, jste jim jedno, nebo vás v recenzích cupují na kousky.

Komu je přednáška určena?

Pro každého, kdo provozuje e-shop, prodává služby nebo dodává zboží firmám. Zákaznická zkušenost je všude kolem vás a může se stát i vaší konkurenční výhodou.
Petr Šedivý
Foxentry

Starám se o komunikaci ve Foxentry. Jsme SaaS, který má super produkt, nadšené klienty i partnery a vděčíme za to důrazu na kvalitu i otevřenost a vstřícnost komunikace. CX našich klientů i naše pro ně, je pro nás Alfa a Omega.
Ať už se jedná o velkého klienta, nebo začínajícícho partnera <3