« Zpět na seznam přednášek
Přednáška
Zákaznická zkušenost od C do X - prakticky a bez bullsh!%tu
Tušíte, co si zákazník myslí, když si otevře váš web? Co mu bleskne hlavou při rozbalení zásilky? A co cítí, když mu přistane desátý newsletter za týden?
V přednášce vám na reálných příkladech ukážu:
✅ jak i drobné změny mohou dramaticky ovlivnit, co si o vás zákazníci myslí,
✅ proč lidé NEKUPUJÍ podle logických argumentů (a co s tím dělat),
✅ konkrétní triky pro SaaS, e-commerce i B2B, které můžete snadno použít pro sebe.
Customer Experience není akademická nuda. Je to praktický pohled na váš byznys očima zákazníka. Tahle kombinace brandu, pricingu, aftersales, marketingu, UX a všeho dalšího rozhoduje o tom, jestli vás zákazníci milují, jste jim jedno, nebo vás v recenzích cupují na kousky.
V přednášce vám na reálných příkladech ukážu:
✅ jak i drobné změny mohou dramaticky ovlivnit, co si o vás zákazníci myslí,
✅ proč lidé NEKUPUJÍ podle logických argumentů (a co s tím dělat),
✅ konkrétní triky pro SaaS, e-commerce i B2B, které můžete snadno použít pro sebe.
Customer Experience není akademická nuda. Je to praktický pohled na váš byznys očima zákazníka. Tahle kombinace brandu, pricingu, aftersales, marketingu, UX a všeho dalšího rozhoduje o tom, jestli vás zákazníci milují, jste jim jedno, nebo vás v recenzích cupují na kousky.
Komu je přednáška určena?
Pro každého, kdo provozuje e-shop, prodává služby nebo dodává zboží firmám. Zákaznická zkušenost je všude kolem vás a může se stát i vaší konkurenční výhodou.